Page Header

 


MENU

Online Submission

Focus & Scope

Author Guidelines

Editorial Team

Peer Reviewers

Publication Ethics

 
Journal Template

Untuk penulis yang ingin mengirimkan artikel, harap gunakan template standar kami yang bisa di-download dari link di bawah ini:

User

Indexed By:

 

SINTA-4-resize

Journal Content

Browse
  • By Issue
  • By Author
  • By Title
  • Other Journals
Keywords Educational Psychology Kata kunci : Emosi, psikolinguistik, analisa konten. Psychology criminal behavior entrepreneurial entrepreneurial intention entrepreneurial self-efficacy gender karyawan mental disability multisensory stimulation organizational perceived family support perfeksionisme, prokrastinasi, akademik, remaja. personality type psychological capital purchase intention, hedonic motivation, utilitarian motivation, second-hand reinforcement remaja self-regulated learning, student engagement, students writing number

Flag Counter

Flag Counter

 

  • Home
  • About
  • Login
  • Register
  • Search
  • Current
  • Archives
  • Announcements
Home > Archives > Vol 13, No 2 (2020)

Vol 13, No 2 (2020)

Psibernetika

Table of Contents

Articles

KEPUASAN PERKAWINAN PADA PASANGAN MARRIED BY ACCIDENT
Maria Nona Nancy, Maria Megaloma H. Gaharpung, Maria Himelta Astri Yuni
PDF
Hubungan Psychological Capital dengan Coping Stress pada Mahasiswa yang Bekerja
Kezia Subandy, Devi Jatmika
PDF
PENGARUH EFIKASI DIRI TERHADAP COMMUNICATION APPREHENSION PADA MAHASISWA BARU TAHUN PERTAMA UNIVERSITAS MUHAMMADIYAH RIAU
Nur Fitriyana, Puti Febrina Niko
PDF
PERBEDAAN PERILAKU ALTRUISME DITINJAU DARI TIPE KEPRIBADIAN DAN JENIS KELAMIN PADA REMAJA SEKOLAH MENENGAH ATAS
Annisa - Fitriani, Galistara - Kusumaningrum
PDF
Meningkatkan Kemampuan Menulis Angka 1-3 Melalui Metode Stimulasi Multisensoris dan Reinforcement Pada Anak Tuna Grahita Sedang
Nathaniele Esterina, Ikhmahwati Tan Mutiara, Cindy Febriani Lee
PDF
PENGARUH EFIKASI DIRI MELALUI KEMAMPUAN BERPIKIR POSITIF TERHADAP PRESTASI BELAJAR MAHASISWA
Andi Sri Dewi Anggraeni, Wahyuni Ismail, Eka Damayanti
PDF


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License